reklama

Šľak to trafil aj so zákonom našej vlády

Pocítila som novelizáciu zákona o zdravotníctve na vlastnej/synovej koži. A to doslovne.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Je piatok ráno, či noc, neviem, no ešte je tma ako v rohu. Zobúdzam sa na akési fňukanie. Starší syn mi pri posteli šepká: "Mami zase ma svrbia nohy." Oh, vzdychnem si a vyliezam z postele. Zapnem svetlo a vyhŕňam mu pyžamo. Moje obavy sú naplnené. Lýtka má sfarbené do červena, posiate drobnými vyrážkami a doškriabané do krvi. Z času na čas zápasíme s pliagou nazvanou atopický ekzém. Väčšinou sú to nohy, zadok a lakte. Vyhádzané, pálivé, svrbiace, doškriabané. Nepomôže nič, len zázrak zvaný Advantan - kortikoidová mastička výlučne na predpis dermatológa. Mrknem na hodinky. Je čosi po šiestej. Rozhodujem sa rýchlo. Obliecť sa a švihom k doktorke. Máme dobrý medzičas, takže aj predpoklad na skoré vybavenie. Cestou šupnem malého do škôlky a je čosi pred pól ôsmou, keď zakotvíme v čakárni u dermatológa. Pred nami je asi päť ľudí, čo ešte nie je tak zlé. Na dverách čítam nový oznam:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Od 1.1.2008 je podľa zákona na návštevu odborného lekára potrebný sprievodný list od obvodného lekára.

Vedela som to, len mi to akosi ušlo. A vlastne som si myslela, že to platí len ak idete k tomu odbornému prvýkrát a nie vtedy ak tam máte kartu založenú už tri roky a chodíte k nemu každé dva mesiace. Radšej som zaklopala a spýtala sa sestry, aby sme zbytočne nevyčkali rad. Zákon sa vsťahuje na každého. Znela odpoveď. No fajn. Obvodného máme na druhom konci mesta, kým sa vrátim bude pred nami hádam aj sto ľudí. Keby tak nebol piatok, prišla by som zajtra. Potrebujem len recept, hlúpy kus papiera. Velebiac našich drahých poslancov zapínam chlapcovi kabát a odchádzame.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem vám páni "premúdri, vysoko vzdelaní", že nám takto skrášľujete dni. Veď bez tak máme málo problémov. Za to vy tam "hore" od dobrej vôle nemáte asi čo robiť, že vymýšľate takéto somariny. Šľak to trafil a ja im prispievam na mzdy!!! Šľak to trafil aj so zákonom........!

Mariana Balážová

Mariana Balážová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som, kto som a nechcem byť nikým iným Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu